بازدید اعضای شورای اسلامی از کانون فرهنگی هنری سردرود

خبرگزاری شبستان: اعضای شورای اسلامی شهر سردرود از کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(علیه السلام) این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، رئیس شورای اسلامی شهر سردرود به همراه مسئول کمیسیون فرهنگی شورا و دیگر اعضای شورای اسلامی سردرود از کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(علیه السلام) بازدید کردند.


این کانون با حمایت شورای اسلامی شهر سردرود در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و علمی در شهر سردرود با استفاده از اساتید و جوانان تحصیل کرده فعالیت می کند.


همزمان با ایام انتخاب رشته داوطلبان کنکور، مشاوره تخصصی انتخاب رشته در کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(علیه السلام) سردرود با همکاری شورای اسلامی شهر سردرود و با استفاده از اساتید مطرح استانی و بومی برگزار شد.


گفتنی است کانون فرهنگی هنری موسی بن جعفر(علیه السلام) سردرود در سال 1390 به همت هیئت امناء و امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر(علیه السلام) کوی بهار و تعدادی از جوانان تحصیل کرده با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.


این کانون از بدو تاسیس سعی دارد بیشتر با رویکرد علمی فعالیت کند، ایجاد کتابخانه و قرائت خانه از ساعت 8 صبح الی 9 شب جهت استفاده دانش پژوهان، برگزاری همایش ها و سمینار های علمی و فرهنگی، برگزاری کلاس های تقویتی برای تمامی مقاطع تحصیلی، برگزاری طرح اوقات فراغت آسمانی در سال 1392 و 1393، برگزاری اردوهای آموزشی، تفریحی و علمی برای اعضای کانون، برگزاری کلاس های قرآنی و برگزاری و آذین بندی شهر در مراسمات مختلف مذهبی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی هنری است.


پایان پیام/
 

کد خبر 395025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha