اجرای طرح همگانی سلامت در مسجد در کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون تخصصی سلامت استان یزد، از آغاز اجرای طرح همگانی سلامت در مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

مسعود کریمی مدیر مسئول کانون تخصصی سلامت استان یزد، با اشاره به آغاز اجرای طرح همگانی سلامت در مسجد توسط این کانون به خبرنگار شبستان در یزد گفت: این طرح در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.


وی با اشاره به ضرورت یادگیری کمک های اولیه برای تمام افراد جامعه گفت: در همین راستا طرح همگانی سلامت در مسجد با هدف همگانی شدن آموزش کمک های اولیه توسط این کانون برگزار می شود.
 

کریمی با اشاره به رایگان برگزار شدن این دوره آموزشی اظهار داشت: این طرح در قالب سه جلسه 2 ساعته در سطح کانون های فرهنگی هنری متقاضی برگزار می شود.


وی تصریح کرد: این طرح از 25 مرداد در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان یزد آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.


مدیر مسئول کانون تخصصی سلامت استان یزد، با اشاره به حضور مربیان مجرب در این طرح آموزشی گفت: به شرکت کنندگان دراین طرح پس از پایان دوره گواهی معتبر ارائه می شود.


وی افزود: کانون های علاقه مند جهت برگزاری این طرح می توانند جهت هماهنگی با شماره 09135165768 تماس و یا به کانون فرهنگی هنری والعادیات واقع در بلوار 22 بهمن مراجعه کنند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری والعادیات با اشاره به راه اندازی نخستین سایت سلامت توسط این کانون افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این طرح به سایت www.sibesalamat.ir مراجعه کنند.

 

پایان تماس/

 

کد خبر 395037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha