4 شهریورماه؛ آغاز اردوی آموزشی استعدادهای قرآنی

خبرگزاری شبستان: قره شیخلو گفت: سومین اردوی آموزشی استعدادهای قرآنی کشور 4 شهیورماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

مهدی قره شیخلو، رییس سازمان دارالقرآن الکریم، با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی استعدادهای قرآنی کشور به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان قرآنی از چهارم تا هفتم شهریورماه سال جاری در اردوگاه شهید حقانی استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: سومین دوره این اردوها علاوه بر اجرای برنامه‌های تفریحی و پرورشی دروس تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و قرآن و سبک زندگی با حضور اساتیدی چون «محسن موسوی بلده»، «بهروز یاریگل»، «غلامرضا شاه‌میوه»، «احمد ابوالقاسمی»، «محمد ضرغام»، «علیرضا لطفی» و «حمیدرضا سلمانیان» برگزار می شود.

قره شیخلو با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای آموزشی استعدادهای قرآنی کشور تصریح کرد: این کلاس های آموزشی با هدف تربیت قاریان و حافظان نوجوان فنی و متخلق به آداب اسلامی و قرآنی برگزار می شود؛ ما سعی داریم علاوه بر بعد فنی به مباحث فکری و اعتقادی شرکت کنندگان نیز توجه کنیم لذا مربیان این طرح در طول سال نظارت کامل بر شرکت کنندگان دارند و سعی داریم سالانه دوبار از این دست کلاس های آموزشی برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بهمن ماه سال گذشته دومین دوره این اردوها با حضور 90 نوجوان برتر در مشهد مقدس برگزار شد و امسال نیز 80 نفر از این افراد برای شرکت در سومین دوره اردوی استعدادهای درخشان حضور دارند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 395284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha