شیرینی سفر رئیس جمهور به اردبیل با استیضاح وزیر علوم تلخ شد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر علوم، گفت: شیرینی سفر رئیس جمهور به اردبیل با استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تلخ شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان به مشگین شهر، یونس اسدی، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته( 29 مرداد) در دیدار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد با اهالی مشگین شهر، اظهار داشت: به عقیده بنده نمایندگان مجلس باید به خاطر این استیضاح از ملت ایران عذرخواهی کنند.


وی، با اعلام شرمندگی خود در برابر ملت ایران، افزود: استیضاح وزیر علوم در اوایل کار دولت، دلگرمی و علاقه به کار وزرا را خدشه دار می کند چراکه از انصاف به دور بود دولت را با این حرکت توسعه عظیمی که شروع کرده، زیر سوال ببریم.


اسدی، با اشاره به این مطلب که فرجی دانا فضای دانشگاه ها را آرام کرده و آرامش را به فضای تعلیم و تربیت بازگردانده بود، ادامه داد: هضم استیضاح وزیر علوم بسیار سخت است و باید گفت که شیرینی سفر رئیس جمهور به اردبیل با استیضاح وزیر علوم تلخ شد.


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، بزرگ ترین معضل کشور را معیشت و اقتصاد مردم بیان کرد و گفت: برای مشگین شهر حرکت جهشی لازم است و مشکل معیشت این منطقه با بهره برداری سالانه 2 الی پنج پروژه حل نمی شود و باید گفت که ظرفیت های عظیم سرمایه گذاری در این منطقه نهفته است.


این مقام مسئول، با تاکید بر این مطلب که زیرساختی برای توسعه مشگین شهر ایجاد نشده است، اضافه کرد: تک محصولی بودن شهرستان مشگین شهر باعث شد تا در اوایل سال جاری سرما زدگی بیش از 15 هکتار اراضی کشاورزی را شاهد باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 395426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha