تندروی ها ارزش و انرژی نظام را ضایع می کند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: دل دشمنان از حرکت های تندروها در کشورمان خوشحال است زیرا این تندوری ها ارزش و انرژی نظام را ضایع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی،  (29 مردادماه) در دیدار رئیس جمهور با طلاب، علما و روحانیون استان، اظهار کرد: حرمت و سرمایه های انسانی بسیاری در سال های اخیر به خاطر تندروی های برخی به هدر رفته و باور سوزی که از قرآن سوزی بدتر است بلای جان جامعه شده است.


وی، با اشاره به اینکه با تسری این موضوع به جامعه، تر و خشک با هم می سوزند که نمونه آن استیضاح امروز است، تصریح کرد: استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است اما باید برخی به وظیفه خطیر درایت نیز توجه خاصی داشته باشند.


آیت الله عاملی، با بیان این مطلب که نمی توانیم در مقابل این همه افشاگری نابخردانه سکوت کنیم، افزود: این راه و روش افشاگری اطلاعات و برملا کردن اسناد در سایت ها برای دلسوزان نظام حزن انگیز است و بی رحمانه تیشه بر ریشه نظام می زند.


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، با اعلام اینکه قابل اثبات است که کشور با بلوغ سیاسی فاصله زیادی دارد، گفت: باید جلوی خیانت به بیت المال گرفته شود زیرا این افشاگری ها ابروی برای خطبه های ما نگذاشته است.


امام جمعه اردبیل، با اشاره به اینکه افشاگری های عجیب و غریب صورت گرفته به همین موضوع به چشم دزد به ما نگاه می کنند، خاطر نشان کرد: این موضوع باعث می شود از اصلی ترین مسئله که همان پذیرش دین از سوی ماست ضربه بخورد و کرامت ها شکسته شود و توصیه من به همه این است بزرگترین سند وهمت یک سیاست مدار کنترل احساسات اوست.


وی، با بیان این مطلب که کشور نیازمند اعتدال بود، تصریح کرد: منشا اعتدال، اعتدال نفسانی و کنترل قوای نفسانی است.


آیت الله عاملی، در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه در 16 محور نظام نتوانسته عدالت را در جامعه گسترش دهند و در مجلس خبرگان مطرح کرده ام و به آن موضوع تاکید می کنم، افزود: عوام زدگی در موضوعات مهم کشور موجب شده که افرادی به شکار نخبگان باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 395431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha