برنامه های هفته دفاع مقدس باید مردم را در مسیر اهداف شهدا هدایت کند

خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان با تاکید براینکه در هفته دفاع مقدس باید رشادت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و رزمندگان به خوبی یادآوری شود، گفت: برنامه های این هفته باید مردم را در مسیر اهداف شهدا هدایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان شامگاه گذشته (29 مرداد) در جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در سنندج، گفت: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران و در بین جنگ های بزرگ دنیا هم به شمار می رود.


وی عنوان کرد: جنگ تحمیلی با تحلیل اینکه نیروهای انقلابی ایران درگیر بازماندگان رژیم شاهنشاهی است و از قدرت لازم برخورددار نیست و به راحتی شکست خواهد خورد، آغاز شد.


وی اظهارداشت: سلحشوران و ایثارگران ایرانی در این جنگ تحمیلی اقتدار و استواری و توان خود را به جهانیان نشان دادند.


استاندار کردستان با اشاره به اینکه کشور ما سرمایه های ارزشمند انسانی را برای پیروزی و حفظ و تداوم انقلاب اسلامی از دست داده است، افزود: از رسالت های مسئولان آشنا کردن بیشتر نسل جوان امروز با این سرمایه ها که از بهترین جوانان ایران اسلامی بودند است.


زاهدی، با تاکید براینکه در هفته دفاع مقدس باید رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران و رزمندگان به خوبی یادآوری شود، بیان داشت: هفته دفاع مقدس بهترین و مناسبت ترین زمان و فرصت برای یادآوری و آگاه سازی جوانان و نوجوانان با رویدادهای دوران جنگ تحمیلی است.


وی خاطر نشان کرد: یادآوری رویدادهای دوران دفاع مقدس موجب حرکت در مسیر اهداف شهدا خواهد شد لذا توجه به این مهم باید در اولویت قرار داده شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 395458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha