جشنواره تئاتر استانی در هرمزگان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری جشنواره تئاتر استانی از 20 تا 23 شهریور در هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، کرامت بلالی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان امروز(30مرداد) در نشست هماهنگی هماهنگی برگزاری تئاتر استانی از برگزاری جشنواره تئاتر استانی از 20 تا 23 شهریور در هرمزگان خبرداد.

 

بلالی اظهار کرد: پس از استقبال کم سابقه علاقمندان به تئاتر از جشنواره ضامن آهو در استان، جشنواره تئاتر استانی نیز برنامه ریزی شده است.
 

بلالی با بیان اینکه تاکنون 21 طرح نمایشی به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، افزود: از مجموع طرح های رسیده 11نمایش از بندرعباس، پنج طرح از میناب و مابقی از بندرلنگه، رودان، جاسک و بستک است.
 

وی زمان بازبینی آثار رسیده را هفته آینده اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: پس از بازبینی آثار، 8 تا 10 طرح نمایشی برای مرحله نهایی پذیرفته می شود.
 

به گفته معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان محل برگزاری جشنواره تئاتر استانی در پلاتو آفتاب و فرهنگسرای طوبی بندرعباس خواهد بود.
 

بلالی یادآور شد: برنامه های تصویبی این جشنواره بزودی اعلام می شود.
 

عبدالرضا صالح صابر، معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این نشست روند هزینه ها در معاونت فرهنگی و هنری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حوزه خدماتی تمام تلاش خود را برای عملی کردن تعهدات انجام می دهیم.
 

حسین کریمی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی هرمزگان نیز از حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تئاتر و نمایش قدردانی کرد و افزود: این انجمن آماده همکاری برنامه های اجرایی در این حوزه است.
 

پایان پیام/

کد خبر 395479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha