پیکر پاک شهدای گمنام در شهرستان‌های اصفهان تشییع شد

خبرگزاری شبستان: پیکر پاک شهدای گمنام دفاع مقدس امروز در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان‌های اصفهان تشییع شده و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، پیکر پاک 8 شهید گمنام دفاع مقدس در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان‌های اصفهان تششیع شده و به خاک سپرده می‌شوند.
 

صبح امروز 2 شهید گمنام 21 و 22 ساله که در منطقه فاو به شهادت رسیده بودند، در شهر گلشن استان اصفهان تشییع شده و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده شدند.
 

همچنین دو شهید گمنام 19 و 22 ساله که در عملیات تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسیده بودند، صبح امروز از میدان امام حسین(ع) زیباشهر مبارکه تشییع شده و در حسینیه اعظم این شهر به خاک سپرده می‌شوند.
 

قرار است مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام 26 و 20 ساله که در جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند نیز عصر امروز در شهر درچه اصفهان برگزار شده و در پارک کوهستانی این شهر به خاک سپرده شوند.
 

صبح روز جمعه نیز دو شهید گمنام 23 و 29 ساله دیگر از محل امامزاده شاه‌سلیمان شهر دیزیچه مبارکه تشییع شده و در این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند؛ این شهدا در عملیات بدر جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند.
 

مردم اصفهان امروز و فردا با شهدای 8 سال دفاع مقدس وداع کرده و با حضور در این مراسم، بار دیگر با آرمان‌های این شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 395551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha