جشنواره رضوی موجب علاقمندی جوانان به هنر خوشنویسی می شود

خبرگزاری شبستان: داور دوازدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی گفت: جشنواره خوشنویسی رضوی انرژی بسیار بالایی را به خود جذب می کند و موجب علاقمندی جوانان به هنر خوشنویسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی شیرازی با بیان این که جشنواره‌هایی مانند جشنواره خوشنویسی رضوی می‌تواند موجب تشویق و ترغیب جوانان علاقه‌مند به خوشنویسی شود، گفت: این قبیل جشنواره‌ها یک انرژی بسیار بالایی را به خود جذب می‌کند و یک شور و هیجان و تحرک بسیار خوبی را در فضای خوشنویسی ایجاد می‌کند.


وی با بیان اینکه این باید سال به سال سطح خویش را نسبت به خوشنویسی ارتقا دهد، تصریح کرد: جشنواره رضوی باید هر ساله تعداد و میزان جوایز را افزایش دهد چرا که شرکت‌کنندگان در آن واقعاً زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند یعنی اغلب خوشنویسان تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند کار بهتری را ارائه دهند.


این خوشنویس سرشناس اظهار داشت: هر چه مقدار و تعداد جوایز جشنواره رضوی افزایش یابد در تعداد شرکت‌کنندگان آن مؤثر خواهد بود و سطح کیفی آن را بالاتر خواهد برد.


وی ادامه داد: در این دوره جشنواره خوشنویسی رضوی کیفیت آثار ارسالی قابل قبول و خوب بوده است و نسبت به دوره قبل شاهد رشد کیفی آثار هستیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 395621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha