بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان ایلام

خبرگزاری شبستان: مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان ایلام، سوم شهریور سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار می شود.

حسن اسدی، مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(2 شهریور) در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: این جشنواره با اجرای های عمومی گروه های تئاتر راه یافته به مرحله نهایی سوم شهریور آغاز می شود.

 وی، با بیان اینکه 7 گروه نمایشی به مرحله نهایی این جشنواره در استان راه پیدا کرده اند، افزود: گروه های نمایشی راه یافته به مرحله نهایی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای دوشنبه و سه شنبه سوم و چهارم شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام اجرای عمومی خواهند داشت.

مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: علاقه مندان برای تماشای این نمایش ها، می  توانند در ساعت های 9 تا 10 و همچنین 11 و 30 تا 12 و 30 در نوبت صبح و بعدازظهر نیز در ساعت های 15 و 30  تا 16 و30 و 18 تا 19 به سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام مراجعه کنند.

اسدی، یادآور شد: نمایش های مرغ باغ هپروت، برفقرات گاوها، چریکه واران، این خانه نفروشی است، وعده گاه نهنگ ها، خواب شیرین نهنگ کور و سه روایت از مردن در یک شب مه آلود به مرحله نهایی این جشنواره در استان راه یافته و در مدت این دو روز اجرای عمومی خواهند داشت.

وی، گفت: مرحله بازبینی و انتخاب نمایش ها، از 16 تا 19 مرداد از سوی شورای نظارت و صدور پروانه استان همراه با کارشناس اعزامی از مرکز هنرهای نمایشی انجام شد که در این مرحله از مجموع 25 متن نمایشی راه یافته به جشنواره پس از  اتمام بازبینی آثار 7 اثر پذیرفته شد.

اسدی، با بیان اینکه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز روز چهارشنبه 5 شهریور ساعت 10 صبح در مجتمع ارشاد برگزار می شود، گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه استان ایلام برگزار می شود.

مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در پایان از عموم علاقه مندان به هنر به ویژه هنر نمایش برای حضور و دیدن این نمایش ها، دعوت کرد.

پایان پیام/

 

کد خبر 396196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha