بهره گیری از ارزشهای دینی از عوامل ثبات و اقتدار دولت است

خبرگزاری شبستان: فرماندار علی آباد کتول گفت: بهره گیری از ارزشهای دینی، همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از علی آباد کتول، احمد تجری، فرماندار شهرستان علی آّباد کتول، در آئین افتتاحیه دبستان 6 کلاسه مارونکلاته هفته دولت را بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، تبریک گفت و اظهار داشت: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد.

 

وی افزود: هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

 

فرماندار علی آباد کتول خاطرنشان کرد: هفته دولت به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور است.

 

وی تاکید کرد: شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر تمام تلاش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کردند، تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

 

تجری تاکید کرد: مسئولان ما همواره باید از زندگانی این شهدای عزیز درس بیاموزند چرا که این عزیزان برای ما بهترین الگو در راه خدمت رسانی به ملت ولایتمدار ایران هستند.

 

فرماندار علی آباد کتول با تاکید بر اینکه دست های امداد الهی همواره پشتوانه این نظام و مملکت است، یادآور شد: بهره گیری از ارزشهای دینی، همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.

 

تجری در تکمیل سخنان خود گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام (ره) فرموده اند؛ اگر یک حکومتى، ارزشهایش ارزشهاى انسانى، اخلاقى و اسلامى باشد و بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمت گزار بداند، قهراً ملت با اوست و قهراً یک قدرت خارجى نمیتواند او را تحت تاثیر قرار بدهد.

 

وی در ادامه اذعان داشت: امیداست با ارائه چنین خدماتی از سوی دولت خدمتگزار، بتوانیم گام های بلندی در جهت افزایش علم و فرهنگ در جامعه برداریم.

 

محمدعلی علمشاهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول نیز  در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در علی آباد کتول در خصوص پروژه دبستان 6 کلاسه مارونکلاته گفت: پروژه تخریب و نوسازی دبستان 6 کلاسه مالک اشتر مارونکلاته از 22 بهمن سال 93 آغاز به کار شده است.

 

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی مدارس به اجرا در آمده است.

 

علمشاهی همچنین یادآور شد: دبستان مالک اشتر روستای مارونکلاته دارای 6 کلاس و بخش اداری است که در مجموع با زیربنای 450 متر مربع بنا شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 396310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha