راه يابي ۱۵ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر بسیج بوشهر

خبرگزاري شبستان: دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: پس از بررسی اولیه ۱۵ اثر به بخش بازبینی این جشنواره راه یافت.

محمد مظفری، دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشه به خبرنگار خبرگزاري شبستان در بوشهر گفت: متون راه يافته به جشنواره تئاتر بسيج با موضوعات مختلف اجتماعی، مذهبی، اعتقادی، دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی و از شهرستان هاي بوشهر، گناوه، دیر، دشتستان، کنگان، تنگستان و دشتی است.

 

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر بسیج استانی 22 تا 24 شهریور در بوشهر برگزار می‌شود، افزود: بر اساس سیاست دبیرخانه مرکزی جشنواره سراسری بسیج، جشنواره‌های استانی به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شوند.

 

وي با اشاره به اينكه دو نمایش برگزیده به جشنواره منطقه‌ای اعزام مي شود، خاطر نشان كرد: "کوارتت پر" به کارگردانی حسین اسدی از جزیره خارگ، "وقتی که جنگ تموم شد بر می‌گردیم" به کارگردانی حسین فولادی از دیر، "جمعه تعطیل نیست" به کارگردانی احمدرضا قربانی از بوشهر، "سر به ازای سرنیزه" به کارگردانی ابراهیم شاکری و "برادرها می‌میرند" به کارگردانی طوبی شیرکانی از خورموج، "سی خاطر یوسف" به کارگردانی امین فرامرزی از بوشهر از جمله این آثار است.

 

مظفري افزود: "راز شب بارانی" به کارگردانی خداداد رضایی از آبپخش و "ستاره دریایی" به کارگردانی کاظم ارجمندنیا، "پرواز زیر آب" به کارگردانی حامد مهینی از خارگ، "فراموشی در کوچه شماره سیزده" به کار گردانی محمد فخرایی از دیر، "سوسوی ستاره پنهان کوچک" به کارگردانی مهرزاد آل بویه از خورموج و "فصل خون" به کارگردانی علیرضا بهرامی از کنگان، "پاییز نگفته بود" به کارگردانی فضل‌الله عمرانی از دیر، "سفر غریب" به کارگردانی یونس رازقی‌پور از اهرم، "ستاره دریایی" به کارگردانی عبدالرضا محمدی‌نژاد از گناوه، از ديگر متون بازبيني شده است.

 

وي در پايان تصريح كرد: استان بوشهر در مهر ماه هم ميزبان جشنواره منطقه‌ای بسیج است كه از استان 2 نمايش به اين جشنواره راه پيدا مي كنند.

 

پايان پيام/

کد خبر 396576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha