تعویض پرچم و گل ضریح آستان امامزاده حسین (ع) در قزوین

خبرگزاری شبستان: مسئول هیئت ابن الرضا در قزوین گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) پرچم و گل آستان مقدس امامزاده حسین (ع) تعویض می شود.

ساسان کرمی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: از ششم تا 16 شهریور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است که در این دهه برنامه های مختلفی اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: به همین مناسبت قزوین در روزهای ششم، هفتم و هشتم شهریور میزبان هفت نفر از خادمات حرم امام رضا (ع) است که با توجه به حضور این خادمان برنامه های متعددی در قالب برنامه "کاروان زیرسایه خورشید" در آبیک، محمدیه، خاکعلی و قزوین برگزار می شود.

 

مسئول هیئت ابن الرضا در قزوین اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خادمان حرم امام رضا صبح روز پنجشنبه ششم شهریور در شهرستان آبیک حضور یافته و با امام جمعه و خانواده شهدا در این شهر دیدار کرده و در مراسم جشنی نیز به مناسبت دهه کرامت حضور می یابند و سپس با امام جمعه شهر محمدیه دیدار خواهند کرد.

 

وی عنوان کرد: خادمان حرم رضوی عصر روز پنجشنبه وارد قزوین شده و بعد از استقبال مردمی از میدان آزادی به سمت گلزار شهدا در مراسم خطبه خوانی و تعویض پرچم و گل ضریح آستان مقدس حسین بن علی بن موسی الرضا شرکت خواهند کرد.

 

کرمی توضیح داد: در روز جمعه نیز حضور در همایش بزرگ پیاده روی خانواده در بوستان فدک، عیادت از بیماران بیمارستان ولایت و دیدار با خانواده شهید سردار حسن پور را خواهند داشت و  شرکت در نماز جمعه خاکعلی، دیدار با خانواده شهید سردار مصیب مرادی و دیدار با کشاورزان و دامداران از دیگر برنامه های سفر خادمان حرم امام رضا به استان قزوین است.

 

مسئول هیئت ابن الرضا در قزوین خاطر نشان کرد: آیین بزرگداشت حضرت حسین بن علی بن موسی الرضا (ع) با عنوان "زیر سایه خورشید" نیز برنامه دیگری است که با حضور خادمان حرم امام رضا برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: حضور در لشگر 16 زرهی قزوین، دیدار با زندانیان، حضور در دانشگاه آزاد قزوین، سازمان نظام مهندسی و مرکز ایثام و کودکان از دیگر برنامه هایی است که خادمان حرم امام رضا (ع) در قزوین خواهند داشت.

پایان پیام/

کد خبر 396602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha