ثبت نام 1400نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

خبرگزاری شبستان: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از ثبت نام 1400 نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

طیب صفری معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به پایان زمان ثبت نام آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در 25 مرداد سال جاری، به خبرنگار شبستان گفت: یک هزار و 400 نفر از فعالان قرآنی استان در این آزمون ثبت نام کردند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، افزود: از این تعداد 918 نفر از شهرستان کرمانشاه و 465 نفر از شهرستان های استان جهت شرکت در آزمون ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه این آزمون پیش از این دوبار در سال برگزار می شد، اظهار داشت: از سال جاری با نظر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفته شد که این آزمون فقط یک بار در سال برگزار شود.

صفری با اشاره به برگزاری این آزمون در 15 رشته و در دو حوزه قرآن و عترت، افزود: این آزمون روز جمعه( 4 مهر) همزمان با سراسر کشور در شهر کرمانشاه و 6 شهرستان تابعه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه قرآن آموزان باید کارت ورود به آزمون را از سایت مذکور دریافت کنند، خاطرنشان کرد: کارت قرآن آموزان باید به مهر معاونت قرآن وعترت در مرکز استان و موسسات معرفی شده از سوی این معاونت در شهرستان ها ممهور شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به شرکت بیش از یک هزار نفر در آزمون سراسری سال گذشته، ابراز امیدواری کرد:در سال های آینده تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون قرآنی افزایش یابد.

پایان پیام/

کد خبر 396685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha