دهه كرامت سرشار از معاني، ارزش ها و كمالات انسانی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: دهه كرامت سرشار از معاني، ارزش ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهي انساني و یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و كمالات انسانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) باصدور پیامی، این دهه را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: وجود مبارک اهل بیت عصمت و طهارت (علیها السلام) همگی و در همه موارد، مخزن بی پایان جود و بخشش می باشد و آنکس که در میان این بزرگان به کریمه مشهور می شود، به طور یقین دارای صفات برجسته بخشش و سخاوت است.

 

وی در این پیام افزوده است: خجسته ايامي است كه رحمت و كرامت الهي تابيدن گرفته و مژده شكوفا شدن غنچه هاي زيبا در باغ بوستان حسن نبوي را بر آسمانيان و زمينيان داده مي شود، دهه كرامت سرشار از معاني، ارزش ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهي انساني و یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و كمالات انسانی است.

 

حجت الاسلام روحانی نیا در ادامه پیام عنوان کرده است: این دهه فرصت مغتنمي برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندي از دریای خروشان آموزه های قرآنی، زمینه آشنائی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و بانوي دو عالم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) فراهم شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان با تبریک ميلاد فرخنده و پرنور و سرور پيشواي هشتم، آيت حق، عالم آل محمد(ص)، حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و خواهر گرامي اش، شفيعه روز جزاء، كريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و «روز دختر» و «دهه نوراني كرامت» به تمامي شيعيان و ارادتمندان ائمه اطهار، اظهار امیدواری کرده خداوند متعال توفيق معرفت اهل بيت «سلام الله عليها» و بهره مندي از شفاعت اين گوهرهاي زيباي هدايت و سعادت را به همه ما مسلمانان، عنايت فرمايد.

 

پایان پیام/

کد خبر 396691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha