اعطای وام به فرزندان با نام "رضا" توسط بانک قوامین استان کهگیلویه و بویر احمد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل بانک قوامین کهگیلویه و بویراحمد از اعطای 15 فقره وام قرض الحسنه به فرزندان با نام "رضا" خبر داد و افزود: بانک قوامین در جشنواره ملی خلیج فارس نیز بسته های فرهنگی توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مهرداد علیزاده، مدیرعامل بانک قوامین کهگیلویه و بویراحمد امروز (5 شهریور) در جمع خبرنگاران به همکاری و تعامل بانک قوامین با ادارات و سازمان‌ ها اشاره کرد و گفت: تعامل خوبی با فرهنگ و ارشاد استان در برگزاری جشنواره‌ ها برقرار است.

علیزاده در ادامه از آمادگی کامل این بانک برای برگزاری جشنواره‌ های مختلف در سطح استان خبر داد و افزود: بانک قوامین به منظور معرفی خدمات بانکی خود با نهادها و ارگان‌ هایی که همکاری دارد، بسته ‌های فرهنگی به شرکت ‌کنندگان اهدا می کند.

وی ضمن تبریک دهه کرامت به همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در زمینه برگزاری جشنواره های این دهه اشاره و اظهار داشت: بانک قوامین با نیت خیرخواهانه و در حد توان از جشنواره های دهه کرامت حمایت می کند.

مدیرعامل بانک قوامین کهگیلویه و بویراحمد به همکاری این بانک در برگزاری جشنواره "شیرخوارگان رضوی" اشاره و خاطرنشان کرد: این بانک به نوزدانی که از ابتدای مرداد امسال تا پایان این ماه متولد شده اند، به قید قرعه به 15 نوزاد با نام مبارک "رضا" 15 فقره وام 10 میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه اهداء می کند.

علیزاده گفت: با توجه به این که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره ثبت احوال استان معرف این افراد هستند؛ لذا این نوزادان باید فقط نام مبارک "رضا" بدون پسوند یا پیشوند داشته باشند.

وی به دیگر همکاری های بانک قوامین با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این بانک در برگزاری جشنواره ملی "خلیج فارس" که یکی از جشنواره مهم است نیز همکاری خوبی با ارشاد استان داشته است.

این مقام مسئول گفت: بانک قوامین بسته‌های فرهنگی به ارزش 30 میلیون ریال در جشنواره متیل خلیج فارس توزیع کرد.

پایان پیام/

 

کد خبر 396967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ياس IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    0 0
    تبليغ بانك قوامين!