برپایی سومین همایش "منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی" در زنجان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین همایش علمی، پژوهشی" منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی" شنبه(8 شهریور) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار می شود.

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(علیه السلام) است که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می شود.
 

وی ادامه داد: 98 اثر از نقاط مختلف کشور به سومین همایش علمی پژوهشی"منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی" استان زنجان ارسال شده است.
 

به گفته این مقام مسئول، گسترش فعالیت های پژوهشی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا(علیه السلام) گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار برتر پروهشی در زمینه سیره و شخصیت و معارف امام رضا(علیه السلام) از دیگر اهداف برپایی این همایش در استان زنجان است.
 

مقدم با یادآوری اینکه این همایش 11 برگزیده در بخش های منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی دارد، افزود: همایش مذکور با حضور علما، روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه و فرهنگیان استان زنجان در نوبت های صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
 

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این همایش صبح روز شنبه با حضور امام جمعه و استاندار زنجان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه این مراسم نیز با سخنرانی دکتر عماد افروغ از اساتید دانشگاه و حجت الاسلام خانمحمدی ناظر همایش رضوی استان زنجان اجرا می شود.
 

مقدم همچنین از ارائه مقالات برگزیدگان در این همایش خبر داد و افزود: در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می شود.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: سومین همایش علمی، پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی با همکاری موسسه قرآنی احسن الحدیث زنجان برگزار می شود.
 

به گفته مقدم، در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه نقاشی از آثار حسن مهدیون با عنوان " ترانه به تصویر آفتاب" در نگارخانه هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) دایر می شود.
 

در این نمایشگاه آثار نقاشی با موضوع فرهنگ و ادب ایران، آموزه های دینی و اسلامی و آثار ارزشمند از حضرت ثامن الجج به نمایش در می آید.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 397051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha