برگزاری جشن های دهه کرامت در یکصد کانون فرهنگی هنری روستایی خراسان رضوی

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری جشن های دهه کرامت در یکصد کانون فرهنگی هنری روستایی استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی امروز (5 شهریور) در نشستی خبری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: همزمان با ایام دهه کرامت 18 کانون فرهنگی هنری در خراسان رضوی مزین به القاب و نام مبارک امام رضا(علیه السلام)؛ افتتاح می شود.

 

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این 18 کانون تعداد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به هزار و 579 کانون می رسد، اذعان داشت: همچنین در روزهای دهه کرامت در 200 کانون فرهنگی هنری در سطح استان 200جشن ویژه خواهران برگزار می شود.

 

 مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به برنامه های این ایام در سه منطقه ویژه سبزوار، تربت حیدریه و نبشابور اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره "چلچراغ "در منطقه ویژه سبزوار، برگزاری 10هفته فرهنگی در منطقه ویزه نیشابور و همایش تجلیل از خادمان طرح تلاوت نور در منطقه ویژه تربت حیدریه در دهه کرامت برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت بارگاه منور رضوی توسط بانوان عضو کانون های مساجد مشهد و جمعی از بانوان مشهدی گلباران می شود.

 

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: مراسم گلباران حرم رضوی ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا (6 شهریور) در میدان شهدا مشهد آغاز می شود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 397075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha