برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ویژه برنامه های دهه کرامت این نهاد را اعلام کرد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(5 شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: بیش از 20 عنوان برنامه در راستای تکریم دهه کرامت در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان اجرا می شود.

 

وی، آذین بندی مساجد، برگزاری مراسم غبار روبی مساجد شاخص و اماکن مقدس استان از جمله امامزاده سید حسن(ع)، امامزاده علی صالح(ع) به مناسبت دهه کرامت، ارسال پیامک های محتوایی با مضامین ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع) برای اعضای کانون های مساجد را از برنامه های این دهه عنوان کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: در این ایام اقلام فرهنگی و تبلیغی متناسب با دهه کرامت در بین کانون ها و مراکز فرهنگی استان توزیع می شود و همچنین قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و مراسم زیارت هفتگی امام رضا(ع) از دیگر برنامه های دهه کرامت کانون های مساجد این استان است.

 

چراغی پور، ابراز کرد: همکاری در برگزاری جشنواره ملی خاطره نویسی و سفرنامه نویسی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزاری مراسم ویژه جشن های دهه کرامت در امامزاده سید حسن(ع) و علی صالح(ع) و مراسمات ویژه در کانون های مصلی در استان ایلام به مناسبت ایام دهه کرامت برگزار می شود.

 

وی، تصریح کرد: در دهه کرامت امسال برنامه‌های مختلفی در کانون‌های مساجد نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود و این برنامه‌ها همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در سطح 244 کانون مسجد آغاز می‌شود.

 

چراغی پور، در پایان با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌هایی نیز در کانون‌های شاخص و مزین به نام مبارک امام رضا(ع) در سطح استان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: جشن‌های دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی برای تبیین سیره رضوی  بین مردم به‌ویژه نسل جوان است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 397212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha