بهره برداری از 5 طرح عمرانی و خدماتی در دهلران

خبرگزاری شبستان: همزمان با ایام هفته دولت 5 طرح عمرانی در شهرستان مرزی دهلران با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امید علی سبزی، فرماندار دهلران، عصر چهارشنبه(5 شهریور)در آیین بهره برداری از این طرحها، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این طرح ها شامل راه اندازی خانه بهداشت روستاهای هفتکده و گوراب بالا، احداث میدان تقاطع شهر پهله و برق رسانی به روستاهای کله کله و سرقلاب است .

 

وی، با بیان اینکه 2 میلیارد و 610 میلیون ریال در مجموع برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارهای عمرانی استانی هزینه شده است، افزود: این اعتبار برای ایجاد دو خانه بهداشت با گستره 184متر مربع زیربنا، برق رسانی به 2 روستا با یک هزار متر طول شبکه فشار ضعیف و 450 متر شبکه فشار متوسط و میدان تقاطع شهر پهله با 150 متر مربع گستره به کار رفته است.

 

فرماندار دهلران، طرح تحول سلامت و تاثیرات آن بر رفع مشکلات مردم را یادآور شد و ابراز کرد: 90 درصد هزینه های بستری بیماران در اجرای طرح تحول نظام سلامت را دولت پرداخت می کند که این مقدار برای روستاییان و عشایر 95 درصد و برای اقشار محروم جامعه تا سقف 100 درصد خواهد بود.

 

سبزی، در پایان خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت در عرصه های مختلف به مردم است.

 

گفتنی است،  دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی کشور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 397284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha