برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش به مناسبت دهه کرامت اعلام شد

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برنامه های این اداره به مناسبت دهه کرامت را اعلام کرد.

بهرام خوشحال، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در تالش، گفت: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و اینکه می‌توانند رهبری دل‌ صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

وی افزود: دهه کرامت،دهه اول ماه ذی‌القعده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) به پایان می‌رسد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش دهه کرامت را یادآور لطیف ‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر دانست و خاطر نشان کرد: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) کانون دعا و قرآن و نیایش است.

خوشحال با اشاره به برنامه های این اداره دردهه کرامت گفت تهیه بروشور درخصوص زندگان حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام)، تحریر پرده وتبلیغات محیطی، برگزاری مسابقه فرهنگی، برگزاری نمایشگاه نقاشی و برگزاری محافل انس با قرآن، تجلیل از بانوان محجبه، برگزاری جشن های دهه کرامت توسط مساجد شهرستان تالش از جمله برنامه های این اداره دردهه کرامت است.



پایان پیامم

کد خبر 397457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha