نمایشگاه آثار جشنواره هنرهای تجسمی امام رضا (ع) در شیراز گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: همزمان با آغاز  دهه کرامت نمایشگاه آثار یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی امام رضا (ع) در نگارخانه وصال شیراز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، احمد همتی بوشهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امشب (6شهریور) در مراسم گشایش نمایشگاه آثار یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی امام رضا (ع) که در نگارخانه وصال شیراز برگزار شده بود، با تاکید بر اینکه این آثار ارادت صاحبان آنها را به اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) می رساند، گفت:  358 هنرمند از 28 استان کشور آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کرده اند.

وی افزود: 370 اثر در رشته های نقاشی، پوستر، حجم و نشانه با محوریت امام رضا (ع) و سبک زندگی حضرت و همچنین با موضوع حضرت شاهچراغ (ع) در بخش ویژه به دبیرخانه رسید.

همتی از برگزاری مراسم اختتامیه در روز 12 شهریور ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: 22 تن از معلولین جسمی و روشدلان کرمانی با ارسال 40 اثر در این جشنواره شرکت کردند که نشان دهنده ارادت ایشان به حضرت امام رضا (ع) و حضرت احمد بن موسی (ع) است.

خاظرنشان می شود: 92 اثر راهیافته به بخش نهایی یازدهمین جشنواره هنر های تجسمی امام رضا (ع) از 6 الی 12 شهریور ماه در نگارخانه های وصال، آشنا، هنرمندان، افدستا و مجموعه فرهنگی و هنری حافظ شیراز پذیرای علاقمندان است.

پایان پیام/

 

کد خبر 397468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha