برگزاری جشن های دهه کرامت باید مبتنی بر ارزش های دینی باشد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:باید در جشن های دهه کرامت ضمن فراهم کردن زمینه شور و نشاط جوانان، عمق بخشی و برگزاری جشن ها مبتنی بر ارزش های دینی مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه کرامت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: دهه کرامت فرصت و ظرفیت مناسبی برای ارتقاء سطح معلومات و اطلاعات اقشار مختلف در حوزه معارف دینی و ولایی است.

حجت الاسلام خاضع با بیان این که لازم است جشن های دهه کرامت به صورت گسترده در تمام نقاط استان برگزار شود، افزود: باید از این فرصت برای آشنایی بیشتر آحاد مردم به خصوص نوجوانان و جوانان با معارف اهل بیت عصمت و طهارت (علیم السلام) و به خصوص سیره عملی و زندگی امام رضا ( علیه السلام) استفاده شود.

وی به حضور پرشور جوانان در جشن های دهه کرامت اشاره و خاطرنشان کرد: باید در جشن های دهه کرامت ضمن فراهم کردن زمینه شور و نشاط جوانان، عمق بخشی و برگزاری جشن ها مبتنی بر ارزش های دینی مدنظر قرار گیرد.

این مسئول ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان جشنواره های رضوی در مرکز استان و شهرستان ها اظهار امیدواری کرد، در برگزاری جشنواره ها شور، نشاط و شادابی را رعایت و عمق بخشی و تبیین علوم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت را مدنظر قرار دهند.

پایان پیام/

کد خبر 398041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha