شهیدان رجایی و باهنر، الگوی کامل علم و عمل در عرصه خدمتگزاری هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، شهیدان رجایی و  باهنر را الگوی کامل علم و عمل در عرصه خدمتگزاری نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛ حجت السلام روحانی نیا، با گرامیداشت سالروز شهادت این دو بزرگ مرد تاریخ، شهیدان محمدعلی رجایی و محمد جواد باهنر، اظهارداشت: شخصیت شهیدان رجایی و باهنر برای همه الگوست و هشتم شهریور سالروز شهادت جانسوز این شهیدان والامقام یادآور روز جریحه دار شدن قلب میلیون ها ملت انقلابی ایران است.

 

وی گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان انقلاب اسلامی سنگری محکم و مقاوم در برابر همه متجاوزان  به حریم نظام مقدس اسلامی و درس عبرتی برای همه دشمنان  داخلی و خارجی شد که بدانند این مردم، مردمی آزاده هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران  در سایه هدایت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت در حل پیمودن راه توسعه و پیشرفت و تعالی همه جانبه می باشد و ملت عظیم و ولایتمدار ایران اسلامی با الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر، با وحدت و همدلی در جهت عزتمندی و احیای کرامت الهی و انسانی و اخلاقی و تحقق آرمان های امام و شهدا و منویات مقام عظمای ولایت گام برداشته و برای رسیدن به آرمان های خود با تمام وجود خدمت و تلاش می کند و از هیچ دشمن داخلی و خارجی ترسی ندارد.

 

حجت الاسلام روحانی نیا خاطرنشان کرد:  شهیدان رجایی و باهنر اسوه های ایمان و نماد علم و تقوا و شخصیت هایی هستند که به میدان خدمتگزاری وارد شدند و در نهایت به اوج سعادت یعنی همان شهادت رسیدند.

 

وی ابراز امیدواری کرد که تمام  دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدر این خدمتگزاری به خلق را بدانند و خداوند را شاکر باشند برای چنین فرصت مغتنمی که در اختیار دارند.

 

پایان پیام/ 

 

کد خبر 397607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha