پيروزي مردم غزه؛ هيمنه تسليحاتي رژيم صهيونيستي را فرو ريخت

خبرگزاري شبستان: رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به جنايات رژيم منفور صهيونيستي در غزه گفت: پيروزي مردم غزه؛ هيمنه تسليحاتي رژيم صهيونيستي را فرو ريخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از اصفهان،‌ رضا اميني،‌ رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان امروز در جلسه علني اين شورا با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه شهيدان رجايي و باهنر به دست منافقان كوردل اظهار داشت: شهيد رجايي و دولت وي تمام سعي و تلاش خود را براي پيشرفت و خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي به كار بردند تا جايي كه جان خود را در اين راه از دست دادند و به مقام عظماي شهادت نائل آمدند.

 

وي ادامه داد: شهادت شهيدان رجايي و باهنر ضايعه اي جبران نشدني براي نظام و مردم بود چرا كه آنها صادقانه و در راستاي تحقق اهداف انقلاب اسلامي به كشور خدمت مي كردند.

 

اميني با اشاره به حمايت هاي استكبار جهاني از تروريست ها افزود:‌ حمايت از صدام جنايتكار،‌ حمايت از سازمان مجاهدين خلق، حمايت از طالبان و داعش نمونه هايي از حمايت هاي استكبار از سرمداران تروريست است.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به پيروزي مردم فلسطين در برابر صهيونيست هاي جنايتكار افزود:‌ پيروزي مردم غزه؛ هيمنه تسليحاتي رژيم صهيونيستي را فرو ريخت و بار ديگر نشان داد كه اتحاد و يكدلي راهكاري موثر در كسب پيروزي است.

 

اميني با اشاره به خشكسالي زاينده رود و سفر معاون اول رئيس جمهور به اصفهان گفت: حمايت دولت براي احياي زاينده رود لازم است.

 

دراين جلسه ندا واشياني پور،‌عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت:با شكل گيري شوراها،‌ مردم در سرنوشت خودشان مشاركت مي كنند.

 

وي يكي از مهم ترين وظايف شورا را وظيفه نظارتي دانست و افزود: شورا بايد در حوزه مديريتي بر روي مسائل نظارت كنند و با قصور و تخلف مسئولان برخورد كنند.

 

پايان پيام/

کد خبر 397731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha