تشریح برنامه های سومین روز جشنواره ملی "آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی"

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سومین روز جشنواره ملی "آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی" به میزبانی یاسوج را تشریح کرد.

امین کمالوندی، مدیرکل و دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: سومین جشنواره ملی "آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی" از هشتم لغایت 12 شهریور ماه جاری در یاسوج در حال برگزاری است.

کمالوندی در ادامه به برنامه های روز سوم جشنواره ملی "آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی" اشاره و افزود: اجرای نمایش "تف و تف" ساعت 19 عصر در پارک ساحلی، نمایش "غریبه" ساعت 19 در پارک مهرورزی و نمایش "گلالک" ساعت 19 در میدان معلم از برنامه های روز دوشنبه 10 شهریورماه در یاسوج است.

وی اجرای نمایش "ماه تمام" ، "جن و کنار" ، کفتر به شرط چاقو" و "غریبه" را در ساعت 20 شب به ترتیب در پارک ساحلی، پارک مهرورزی، میدان معلم و به صورت سیار را از برنامه های روز سوم این جشنواره خواند.

این مسئول فرهنگی و هنری اجرای نمایش های "غریبه" ،  "تف و تف" و "گلالک" را در ساعت 21 شب در پارک ساحلی، میدان معلم و به صورت سیار را از دیگر برنامه های روز سوم برشمرد.

کمالوندی، اجرای نمایش های "کفترک به شرط چاقو" ، "حلقه آتش" ، "جن و کنار" و "ماه تمام" را در ساعت 22 شب در پارک های ساحلی، مهرورزی، میدان معلم و نمایش اخر را به صورت سیار از دیگر اجراهای روز سوم این جشنواره ملی عنوان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 398210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha