مراسم اختتامیه طرح تلاوت نور درکانون قائم آل محمد(عج) اراک

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف‌ اراک از برگزاری مراسم اختتامیه طرح تلاوت نور در این مسجد خبر داد.

حمید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف مسجد قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف اراک با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ مراسم اختتامیه طرح تلاوت نور فردا شب(11شهریور) با حضور حجت الاسلام صفرقربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که قاریان و تالیان طرح تلاوت نور مورد تقدیر قرار می گیرند، فعالان و برگزیدگان طرح اوقات فراغت در بخش خواهران و برادران نیز از سوی کانون تجلیل می شوند.

دانایی ادامه داد:‌ به مناسبت دهه مبارک کرامت جمعه این هفته اعضای کانون به اردوی زیارتی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله در قم و مسجد مقدس جمکران مشرف می شوند.

وی از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام رضاعلیه السلام خبر داد و گفت:‌ این جشن در شب ولادت علی بن موسی الرضا علیه السلام پس از نماز مغرب و عشا به صورت مردمی در خیابان های اطراف مسجد برگزار می شود و شرکت کنندگان از مراسم سخنرانی و مداحی و اجرای تواشیح و نمایش و سرود بهره مند می شوند.

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف مسجد قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف اراک همچنین برگزاری اردوی زیارتی به امامزادگان نظام آباد، ذلف آباد و علی بلاغی از توابع شهرستان فراهان را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

پایان پیام/

کد خبر 398299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha