سکوت در برابر جنایات آل سعود نشانه همدستی غرب با این رژیم است

امام جمعه رشت، در خصوص فعالیت های غرب در منطقه برای خدشه دار کردن اهداف انقلاب های مردمی هشدار داد و گفت: غرب به دنبال مصادره کردن اهداف قیام های مردمی کشورهای اسلامی است.

آیت الله زین العابدین قربانی، در خطبه های نماز جمعه رشت با بیان اینکه قیام های مردمی منطقه با هدف پیاده کردن احکام اسلام و کنار زدن وابستگان به غرب پدیده آمده است، اظهار کرد: غرب با کمک مزدوران خود با هر نوع قیامی که رنگ و بوی اسلامی داشته باشد، به شدت برخورد می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، سکوت غرب را در برابر جنایات آل سعود و آل خلیفه، بیانگر همدستی غرب با این رژیم ها دانست و گفت: غرب جنایتکاران اصلی منطقه را رها کرده و با سوریه به علت حامی حزب الله بودن در حال ستیز سیاسی است.

امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام(ره) با عمل به تعالیم فاطمی(س) روح ولایت را در عصر حاضر زنده کرد.

آیت الله قربانی، انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ امام (ره) و پدیده شگفت انگیز قرن نامید و گفت: انقلاب اسلام ایران برای جهان بشریت الهام بخش و برای مستضعفان جهان امید آفرین است

 نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش هایی از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد و فتح خرمشهر، گفت: دفاع مقدس ثابت کرد مردم ایران برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب در سایه ولایت از هیج فداکاری فروگذار نمی کنند.

خطیب نماز جمعه رشت با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) به نقش زن در توسعه اجتماعی جامعه پرداخت و گفت: مادر با تربیت فرزند نقش انکارناپذیری در ساختار اجتماعی و تربیتی جامعه دارد.

امام جمعه رشت، عفت، پاکدامنی و حیا را از ویژگی های مادر مورد نظر اسلام برشمرد و اظهار کرد: دنیای امروز با نادیده گرفتن اصول مطابق با فطرت انسان، خانواده را از بین برده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیاتی از سوره احقاف، درباره وظایف فرزندان نسبت به پدر و مادر، خاطر نشان کرد: فرزندان باید در هر شرایطی احترام والدین را حفظ کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 39844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha