ظرفیت جوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای برنامه های دهه کرامت استفاده شود

خبرگزاری شبستان:کارشناس امور عمومی دبیرخانه کانون مساجد استان سمنان و معین شهرستان گرمسار گفت:باید از ظرفیت جوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای برگزاری پرشور جشن های رضوی استفاده مناسب شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان ، مهدی امامی در بازدید از برنامه های دهه کرامت واوقات فراغت کانون های مساجد گرمسار با اعلام این مطلب گفت: دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) فرصت مغتنمی برای ترویج معارف رضوی است و باید با استفاده از توان و پتانسیل های مردمی در این زمینه تلاش کرد.

 امامی با اشاره به اینکه پیام‌رسانی در مساجد به صورت رو در رو اتفاق می افتد و از تاثیرگذاری بیشتری برای انتقال ارزش‌ دینی و مسجدی دارد گفت: اگر بخواهیم برنامه های دهه کرامت مردمی بماند باید فعالیت هایمان را با فعالیت های مسجدی گره بزنیم.

 وی، آذین بندی مساجد در دهه کرامت، اهدای جوایز به نوجوانان و جوانان فعال در مساجد توسط امام جماعت، برگزاری مسابقات مختلف، تقدیر از فعالان و نشست های پرسش و پاسخ را از برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

امامی همچنین با اشاره به برنامه های اوقات فراغت درکانون های مساجد اظهار داشت: برنامه اوقات فراغت دراکثریت کانون های مساجد استان اجرا شده است.

کارشناس امور عمومی دبیرخانه کانون مساجد استان سمنان و معین شهرستان گرمسار جذب جوانان به مساجد و تربیت دینی نسل آینده کشور را هدف برگزاری برنامه های اوقات فراغت کانون ها بیان کرد.

وی با بیان این که مسجد محل تقوا، معنویت و عبادت است، افزود: مساجد جایگاهی است که بر روحیه معنوی کودکان و نوجوانان اثر می گذارد و در تربیت دینی آنان مؤثر است.

امامی در ادامه برنامه های قرآنی، اصول دین، فروع دین، ورزش و اردوهای زیارتی سیاحتی درون استان و برون استانی را از جمله برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان  بیان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 398925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha