سندی از دروغ پردازی های بی بی سی

کارکنان بی بی سی اعتراف می کنند در خصوص اخبار های تحلیلی هرگز به بی بی سی اعتماد نمی کنیم و از قدرت استنباط و تحلیلگری خود استفاده می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، باور اینکه آیا رسانه های بزرگی چون بی بی سی هم می توانند دروغ بگوبند کمی سخت است و گاهی انتشار شایعه ها پذیرفتن این حقیقت را دشوار تر می کند از همین رو امروز بزرگترین سئوال رسانه ای مردم انگلیس این است که آیا بی بی سی حقیقت را منعکس می کند با نه؟
در این باره یک تحقیق ساده توانست پاسخ این سئوال را روشن کند. با وجود اینکه تحقیقات انجام شده در سال 2006 در انگلیس نشان داد که 56 درصد مسلمانان و غیرمسلمانان حادثه تروریستی 11 سپتامبر را یک بازی سیاسی علیه اسلام دانستند شبکه بی بی سی طی هفته گذشته در سالن گردهمایی این رسانه نشستی را با حضور مسلمانان انگلیسی و چند اقلیت دیگر برگزار کرد تا در این باره به استناد رای شرکت کنندگان گزارش تحلیلی را ارائه دهد.
در این نشست یا نظر سنجی، همه حاضران، مسلمانان را مبری از دست داشتن در این حادثه و حادثه انتحاری 7 جولای در انگلیس دانستند.
مسئله جالب و تعجب برانگیز این است که رای دیویس لووین یهودی، ظرف 50 ثانیه همه واقعیت را وارونه تغییر داد. این یهودی با متهم کردن مسلمانان در هر دو حادثه چند دقیقه ای در سالن بی بی سی به سخنرانی پرداخت و تمام دشمنان رژیم صهیونیستی را با آوردن مصداق هایی تروریست معرفی کرد.
شبکه بی بی سی هم به نفع همین یهودی نتیجه تحلیلی نشست را همان نتیجه ای اعلام کرد که از ابتدای این دو حادثه قرار بود منتشر شود یعنی دست داشتن اسلام در اعمال تروریستی.
بعد از این نشست یک قاضی انگلیسی به نفع همین یهودی رای را برای چندمین بار علیه مسلمانان صادر کرد.
با این شیوه قضاوت می توان دو نتیجه گیری را استنباط کرد: اول این که رای مسلمانان حتی با ارائه مدارک مستند در کشور انگلیس ارزشی برای مساند دولتی ندارد.
و دوم اینکه شبکه بی بی سی با اعدام حقیقت حتی به مردم انگلیس هم خیانت می کند.
در طول دهه های آینده، رسانه بی بی سی نه تنها به خاطر انتشار دروغ محکوم خواهد شد بلکه به دلیل پا گذاشتن بر وجدان و کشاندن افکار عمومی به سمت دروغ مورد بازخواست مردم قرار می گیرد.
اکنون میلیون ها آمریکایی و انگلیسی آگاه می توانند حقیقت را تشخیص دهند و علیه دروغ های بی بی سی مدرک در دست دارند.
به گزارش آنتی وار، کارکنان بی بی سی اعتراف می کنند: در خصوص اخبار های تحلیلی هرگز به بی بی سی اعتماد نمی کنیم و از قدرت استنباط و تحلیلگری خود استفاده می کنیم.
اکثر کارکنان بی بی سی نمی دانند که خوب و بد و یا فرق بین آن چیست در واقع حین ورود به این رسانه قدرت تشخیص آنها گرفته و زائل می شود،آنها حقیقت را تا جایی که ممکن است به نفع منافع بی بی سی کتمان می کنند.

 

کد خبر 39972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha