استقبال گسترده مردم از احمدی نژاد نشانه حمایت قاطع از دولت عدالت محور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:حضور گسترده مردم ولایت مدار استان مرکزی در استقبال از دکتر احمدی نژاد نشان دهنده حمایت قاطع مردم این استان از دولت عدالت محور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی (17 آذر) در دیدار رئیس جمهور با نخبگان که در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ع) استانداری مرکزی برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش های دولت برای اجرای برنامه های سازنده و حضور هیئت دولت در استان گفت: این حضور نشان دهنده وفاداری و پشتیبانی قاطع مردم فهیم استان مرکزی از مواضع نظام ، ولایت و برنامه های دولت است.

وی تلاش شبانه روزی دولت را نشان دهنده روحیه ایثارگری و تلاش و کوشش دانست و افزود: حضور رئیس جمهوری و هیئت دولت در استان مرکزی سبب ایجاد روحیه نشاط و شتاب دراجرای کارها می شود.

استاندار استان مرکزی نیز در ادامه این دیدار گفت: استان مرکزی در طول تاریخ مهد پرورش علما و دانشمندان و فرهیختگان بسیاری است  و هم اینک نیز کرسی های متعدد علمی و اجرایی در جهان و ایران به دست دانشمندان و نخبگان این منطقه است.

شعبانی فرد افزود: مردم استان آفتاب امروز مفتخر به وجود نورانی بزرگ مرد قرن بیست و یکم حضرت امام خمینی(ره) هستند که نام آن بزرگ مرد برگ زرینی در تاریخ این دیار است.


گفتنی است در این نشست نماینده هیات های مذهبی، نماینده نخبگان دانشگاهی، نماینده صنعتگران و تجار مشکلات و نیازها و خواسته هایشان را مطرح کردند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 3999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha