مسجد قرارگاه ایستادگی در مقابل جنگ نرم است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در هفتمین دوره اندیشه های آسمانی گفت: مسجد قرارگاه ایستادگی در مقابل جنگ نرم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد خبری هفتمین دوره اندیشه آسمانی، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در هفتمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی، در جمع مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: طراحی مسیر جبهه فرهنگی باید دارای ساختاری مردمی و بر اساس وظایف، تکلیف و ولایت باشد.

 

وی افزود: مقابله با جنگ نرم باید متناسب نیاز مخاطب باشد و بر طبق آن عملیات منطقه ای طراحی گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی با تاکید بر تقویت نیروهای انقلابی و ساختارهای انقلابی، نقش بانوان را در این عرصه بسیار ویژه عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن در عرصه های عفاف، حجاب و خانواده فعالیت های گسترده ای انجام داده و قصد ضربه زدن بر این حوزه ها را دارد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: مدیریت جهادی و مدیریت استاندارد جهانی در جنگ نرم بسیار مهم است و بر مبنای مدیریت استاندارد جهانی، مدیران فرهنگی باید برای امور خود برنامه ریزی و نظارت دقیق تعریف کنند.

 

وی افزود: دشمن شناسی و آشنایی با تعاریف جدید جنگ نرم از جمله ابزارهای مقابله با دشمن محسوب می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دشمن با تغییر تعابیر در جنگ نرم، حیا و عفت را در جامعه کمرنگ جلوه داده و باعث گمراهی می شود.

 

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم، طیف خاکستری جامعه را هدف اولیه قرار می دهد، بر خلاف جنگ سخت که ابتدا به پادگان ها و فعالین خاص سیاسی هجوم می برد.

 

حجت الاسلام شرفخانی با توصیه قرائت قرآن، آن را لازمه ولایت مداری دانست و گفت: اگر اخلاص در راه خدا و ائمه اطهار(علیه السلام) در عمل ما نباشد، اعمال دیگر نیز پذیرفته نیست.

 

گفتنی است، هفتمین دوره اندیشه های آسمانی، با حضور سه هزار و 500 نفر از مدیران فرهنگی و هنری مساجد کشور، از هفتم تا 29 شهریور، در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

پیام پیام/

کد خبر 400322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha