20 مهر آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره قرآن مدهامتان

خبرگزاری شبستان: آخرین مهلت ثبت نام در نهمین جشنواره قرآن مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد(20 مهر) سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مرحله استانی نهمین جشنواره قرآن مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه، آبان سال جاری برگزار می شود.

 

این جشنواره در شته های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در رده سنی 16 تا 30 سال در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

 

بنا بر اعلام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، محدودیت سنی در رشته تفسیر وجود ندارد و فایل تفسیر همراه و جلد اول قاموس قرآن و جزوه نماز در قرآن و نهج البلاغه در سایت جشنواره بزرگ جوانان مساجد به نشانی www.javananemasajed.ir موجود است.

 

همچنین مسابقه در رشته حفظ شامل(حفظ 1،3 و 5 جزء) برای رده سنی زیر 16 سال و در رشته صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز ویژه گروه سنی8 تا 15 سال برگزار می شود.

 

بنابر فراخوان جشنواره یکشنبه(20 مهر) آخرین مهلت ثبت نام اعلام شده است و علاقه مندان با مراجعه به کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی در شهرستان ها و با ارائه معرفی نامه کانون به دبیرخانه استان در شهر کرمانشاه می توانند در این رقابت قرآنی شرکت کنند.

 

گفتنی است، نفرات اول برادران در رشته های قرائت، حفظ(10 ، 20 و کل)، اذان، ترتیل و تفسیر جواز حضور در مرحله کشوری را کسب می کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 400941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha