واکنش حزب الله به سخنان اوباما

جنبش حزب الله لبنان سخنان اخیر باراک اوباما درباره انقلابهای عربی را خود بزرگ بینانه و وقیحانه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای سخنان اخیر، باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا درباره انقلابهای عربی را سخنان خود بزرگ بینانه و وقیحانه توصیف کرد و گفت: این سخنان نشانه میزان تحریف در مسایل مختلف و سیاستگذاری کاخ سفید برای گمراه کردن افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر جنایت های آمریکایی صهیونیستی است.

حزب الله معتقد است که کاخ سفید که تا دیروز همپیمان اول و اصلی و حامی دیکتاتورهای عربی بوده است؛ امروز خود را دوست مهربان و صمیمی این ملتها و متمایل به انقلابها نشان می دهد و سعی در مصادره این انقلابها و منحرف کردن آنها از مقاصد و اهداف والایشان در دستیابی به آزادی، کرامت و استقلال حقیقی دارد.

این بیانیه می افزاید: کاخ سفید که از ناکامی های استراتژیک در عراق، افغانستان، پاکستان و سایر کشورها پند نگرفته است، اکنون در تلاش برای سوار شدن بر موج انقلابهاست تا برای ادامه برنامه های امپریالیستی خود تسلط بر ملتها و سوءاستفاده آنها موفق شوند.

بنابرگزارش میلاد، در این بیانیه آمده است که سخنان اوباما هرگز جیزی به اعتبارش به علت هواداری کامل از اسراییل و دشمنی با ملتهای منطقه، حقوقشان و گزینه های آزادیخواهانه آنها اضافه نمی کند.

این بیانیه تاکید می کند که کسی که می خواهد که نمونه ای صالح و حامی انقلابهای عربی و حقوق ملتها در آزادی و استقلال باشد نباید موضع اش حمایت دایمی و همیشگی و استراتژیک از رژیم صهیونیستی باشد کسی که می خواهد به اصلاح و تغییر در جهان تشویق کند نباید همپیمان دیکتاتورها باشد.

پایان پیام/
 

کد خبر 40103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha