خودکفایی و اشتغال ملاک برنامه های بسیج سازندگی

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: فعالیت ها در حوزه محرومیت زدایی حتی در دور افتاده ترین نقاط استان مانند مراوتپه نیزانجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، علی محمد جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان، روز گذشته (26 شهریور) در بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی طی چند سال اخیر نیز در بسیج سازندگی آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه خودکفایی و اشتغال ملاک برنامه های بسیج سازندگی است، افزود: کسب و مهارت لازم در خصوص مصرف و تولید محصولات داخلی و کار آفرینی خانواده ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف این سازمان است.

 

 جعفری اظهارداشت: غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور در عرصه های کار و تلاش پاره ای از فعالیت ها و اولویت های این سازمان است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان تصریح کرد: فعالیت ها در حوزه محرومیت زدایی حتی در دور افتاده ترین نقاط استان مانند مراوتپه نیز انجام شد.

 

وی با اشاره به اهم فعالیت های سازمان، گفت: اردوهای جهادی و هجرت، فعالیت های سازندگی و عمرانی، منابع طبیعی و کشاورزی، آموزش و اشتغال و اقتصاد مقاومتی جزو فعالیت های سازمان بسیج سازندگی محسوب می شوند.

 

جعفری افزود: ثبت نام اردو های جهادی و هجرت از 17 خرداد در سراسر استان آغاز شده است.

 

وی تصریح کرد: فعالیت های جهادی بسیج با شعار «دفاع همچنان باقی است» در سراسر استان آغاز شده است.

 

محمدتقی خاندوزی، کارشناس دامپزشکی سازمان بسیج سازندگی گلستان، نیز در ادامه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تحریم جمهوری اسلامی ایران توسط کشور های غربی، بسیج سازندگی توانسته با کمک دیگر دستگاه در بحث اقتصاد مقاومتی به خوبی ورود پیدا کند.

 

وی اشتغالزایی را کمک به معیشت خانواده ها دانست و افزود: با اشتغالزایی که در روستاها صورت می گیرد باعث می شود تا از مهاجرت به شهرها کاسته شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 402896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha