شرکت52 هزار جوان گیلانی در طرح تابستانی کانون های مساجد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از شرکت 52 هزار نوجوان وجوان گیلانی در طرح تابستانی کانون‌های مساجد استان" آسمانی ها" خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در سال جاری اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در تعطیلات تابستانی با اجرای طرح آسمانی‌ها با استقبال نوجوانان و جوانان جهت شرکت در کلاس‌های کانون‌ها مواجه می‌شوند.

 

وی با اشاره به اعتماد خانواده‌ها به کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد اظهارکرد: حضور فرزندان در مساجد و شرکت در این کلاس‌ها موجب ایجاد امنیت روانی برای خانواده‌ها شده و انعکاس خوبی در جامعه دارد.

 

حجت الاسلام پورابراهیم از تشکیل 600 پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان خبر داد و افزود: همه پایگاه‌ها ملزم به برگزاری دو کلاس قرآن و احکام بوده‌اند و مابقی کلاس‌ها نیز متناسب با نیاز منطقه برگزار می‌شود

 

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها در راستای شعار امسال با تشکیل یک کلاس به نام اقتصاد و فرهنگ این مبحث را به جد پیگیری کرده و در راستای احیای این شعار تلاش می‌کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 800 کلاس تابستانه در کانون‌های مساجد دایر شد، افزود: امسال 52 هزار نوجوان و جوان گیلانی در قالب طرح آسمانی‌ها از کلاس‌های اوقات فراغت مساجد بهره مند شدند.

 

وی تصریح کرد: حدود 2 هزار و500 استاد در پایگاه‌های اوقات فراغت امسال به آموزش مباحث مربوطه به نوجوانان و جوانان گیلانی پرداختند.

 

حجت الاسلام پورابراهیم از برگزاری آئین اختتامیه طرح تابستانی کانون‌های مساجداستان خبر داد و افزود: این آئین روز یکشنبه(30 شهریور) با حضور بیش از 500 نفر از اعضای کانون‌های مساجد در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء(صل الله علیه و آله)  رشت برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 402925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha