فعالیت 8 هزار حلقه صالحین در استان همدان

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، از فعالیت 8 هزار حلقه صالحین در چهار محور معرفتی، مهارتی، بصیرتی و معنویتی در استان خبرداد.

سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: در حال حاضر استان همدان دارای 8 هزار حلقه صالحین است که متشکل از ۱۲ تا ۲۱ نفر می باشد و در چهار محور معرفت، معنویت، بصیرت و مهارت به فعالیت می‌پردازند.

 

وی در خصوص موضوعات وسرفصل های حلقه های صالحین، افزود: حلقه‌های صالحین در طول هفته یک بار برگزار  و خط کلی، منابع، آموزش و موضوعات آن برعهده سپاه است.

 

وی با بیان اینکه 22 قشر بسیج در استان فعال است، تصریح کرد: این اقشار اعم از فرهنگی، رسانه، محله ای، دانش آموزان و دانشجویان می باشد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: افزایش کیفیت طرح حلقه های صالحین در ارتباط با سرگروه های شجره طیبه با جوانان و جذابیت برنامه ها است.

 

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: اعضای طرح صالحین با معرفت و بصیرتی که دارند، کار آمد بوده و در هرعرصه ای که وارد شوند موفق خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه تحقق ایمان ، اخلاص و روحیه جهادی در حلقه های شجره طیبه صالحین جلوه گر می شود، گفت: ریشه و اصل بسیج از بدنه مردم است و لذا باید برای ارتقای دینی ،فرهنگی و سیاسی آنها تلاش صورت گیرد .

 

پایان پیام/

کد خبر 402941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha