برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری نهمین جشنواره قرآنی "مدهامتان"در استان خبر داد.

حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: نهمین جشنواره قرآنی"مدهامتان"با مشارکت ستاد عالی کانون های مساجد و در راستای غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و جذب بیشتر آنها به مساجد در قزوین برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره قرآنی با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با هدف کشف و شناسایی استعدادها در جوانان و نوجوانان، ترغیب و تشویق مدیران به شناسایی استعدادهای محلی و منطقه ای در حوزه قرآنی و حضور پرنشاط اعضای کانون ها در بخش های قرآنی برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: جشنواره مدهامتان در رشته های مختلف نظیر قرائت، ترتیل، حفظ 10، 20 و 30 جز قرآن و اذان برگزار می شود و کسانی که بتوانند در مرحله استانی این جشنواره رتبه نخست را کسب کنند به مرحله کشوری این جشنواره که در خوزستان برگزار می شود، راه می یابند.

وی عنوان کرد: این جشنواره 28 شهریور ماه به مدت یک روز در مسجد مولاوردیخانی قزوین برگزار می شود که پیش بینی می کنیم حدود 100 نفر از آقایان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در این جشنواره قرآنی شرکت کنند.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری اینگونه برنامه های قرآنی، انس و الفت با قرآن، کتاب سعادت انسان در دنیا و آخرت را بیش از پیش در جامعه و به ویژه در نسل جوان شاهد باشیم.

پایان پیام/

 

کد خبر 402973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha