بسیجیان آستارا برای شرکت در دوره مربیگری حلقات صالحین به قم اعزام شدند

خبرگزاری شبستان: پنج نفر از بسیجیان فعال بندر آستارا برای شرکت در دوره مربیگری حلقات صالحین صبح امروز( 27 شهریور) به شهر مقدس قم اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا در حاشیه این اعزام با بیان اینکه این دوره چهار روزه در شهر مقدس قم برگزار می شود، اظهار کرد: این اولین اعزام بسیجیان فعال بندر آستارا برای شرکت در دوره مربیگری حلقات صالحین در سال 93 است.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره موضوعات عقیدتی و تربیتی، پاسخگویی به شبهات دینی و انواع دیگر شبهات و نیز طریقه ارتباط مربیان با شرکت کنندگان در کلاس های حلقات صالحین را فرا می گیرند.

 

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا اضافه کرد: این بسیجیان فعال پس از بازگشت از دوره مربیگری، مربیگری سرگروه های حلقات صالحین را بر عهده خواهند گرفت.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیجیان پیشانی فرهنگی نظام اسلامی هستند، ادامه داد: آنان دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی را همواره در سرلوحه کار خود دارند.

 

وی  فلسفه تشکیل نیروی مقاومت بسیج را تقویت، تحکیم و تحقق ارزش های انقلابی اسلامی دانست و اظهار کرد: فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ قرآنی و سیره پیامبر اکرم(ص) است.

 

حجت الاسلام شعبانی مهر گفت: در کلاس های شجره طیبه صالحین ۷ بند شامل قرآن، احکام، حدیث روز، وصیت نامه شهید، وصیت سیاسی الهی امام خمینی(ره)، شاخص کلام رهبر معظم انقلاب، مباحث سیاسی و فرهنگی و دینی روز مطرح و به نقد و تبادل نظر گذاشته می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 403043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha