ملت ایران در دوران دفاع مقدس یک مکتب دفاعی به وجود آوردند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه خرم آباد، دوران دفاع مقدس را برگ زرینی برافتخارات ایران اسلامی خواند و گفت:ملت ایران در دوران دفاع مقدس با تاسی از مکتب حسینی، یک مکتب دفاعی را به وجود آوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در خطبه های نماز جمعه این خرم آباد با اشاره به درپیش رو بودن هفته دفاع مقدس، اذعان داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

 

وی، افزود: با هجوم بعثی ها به کشور ایران اسلامی مردم احساس مسئولیت کردند و لباس رزم بر تن پوشیدند و به دفاع از خاک وطن شتافتند.

 

حجت الاسلام میرعمادی، اظهار داشت: در طول دوران دفاع مقدس ملت ایران نگذاشتند وجبی از خاک وطن به دست دشمنان بیافتد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، ادامه داد: ملت ایران اسلامی با دفاع جانانه از خاک وطن یک مکتب دفاعی را به وجود آوردند که این مکتب تمام معادلات دنیا پرستان را برهم زد.

 

وی افزود: مکتب مردم ایران اسلامی در دفاع از ارزش ها و خاک وطن ریشه در مکتب حسین بن علی (ع) دارد.

 

حجت الاسلام میرعمادی، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اذعان داشت:  دفاع مقدس همواره در یاد وخاطره ملت ایران زنده می ماند.

 

افتخارات دوران دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود

 

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است که باید از آن جهت انتقال افتخارات دوران دفاع مقدس و رشادت های شهدا و ایثارگران در دفاع از خاک به نسل جوان بهره گرفته شود.

 

هدف ائتلاف بین المللی ضد داعش دورغین است

 

خطیب جمعه خرم آباد، با اشاره به ائتلاف آمریکایی ضد داعش، ابراز داشت:  هدف این اجماع جهت مقابله با گروه تروریستی تکفیری داعش دروغین است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه  با اشاره به آغاز سال تحصیلی، افزود: آغاز سال تحصیلی یک رخ داد فرهنگی و آموزشی در کشور است.

 

وی با بیان اینکه پرورش روح دانش آموزان از ارکان آموزش و پرورش است، بیان کرد: تلاش برای تربیت و پرورش درست و منطقی دانش آموزان یک مسئولیت سنگین است.

 

امام جمعه خرم آباد،  با بیان اینکه مدرس محل استعداد های شکوفا شده است، اذعان داشت: در مدارس باید تلاش شود استعداد های درونی نسل جوان شکوفا شود.

 

وی با بیان اینکه علم نشانه پیشرفت است، اذعان داشت:ایران اسلامی به دنبال تقویت علم آموزی در دنیاست.

 

پایان پیام/

کد خبر 403093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha