عملیات غرورآفرین "بدر" در زنجان بازخوانی می شود

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در همین راستا عملیات غرورآفرین بدر که در آن رزمندگان زنجانی نیز حضور داشتند در این هفته بازخوانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز(28 شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای بازگویی رشادت های رزمندگان انقلاب است.

وی به اجرای 600 عنوان برنامه به مناسبت این هفته در استان زنجان اشاره کرد و گفت: همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان زنجان را شاهد خواهیم بود.

سردار کرمی، به اجرای برنامه های مختلف در پایگاه های مقاومت بسج اشاره کرد و افزود: امسال عملیات غرورآفرین بدر که در آن رزمندگان زنجان نیز نقش آفرینی کرده بودند، در زنجان بازخوانی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سرداران شهید احدی، اشتری و رستمخانی در این عملیات حضور داشتند، یادآور شد: این عملیات (4 مهر) در منطقه گاوازنگ زنجان بازخوانی می شود.

سردار کرمی به تشیع پیکر شهدای گمنام در زنجان همزمان با این هفته خبر داد و افزود: این شهدا (3 مهر) از مزار شهدای پایین به طرف سه راه امجدیه تشییع می‌شوند.

این مقام مسئول در ادامه به تشریح فلسفه جنگ و تجاوز دشمن به خاک ایران پرداخت و یادآور شد: نیروهای زنجانی در دوران دفاع مقدس نقش  برجسته ای داشتند.

پایان پیام/

 

کد خبر 403094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha