دفاع مقدس جرات حمله مجدد به ایران را از دشمنان گرفته است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ملت ایران مردانگی را به گونه اي به دشمن نشان دادند که دیگر جرات تجاوز به این کشور را نداشته باشد، گفت: چنان سیلی محکمی به دشمنان زده ایم تا حتی آمریکا هم خیال حمله به ایران نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه امروز(28 شهریور) به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: 31 شهریور آغاز یک جنگ جهانی است که بعثی ها با هواپیماهای خود به نقاط مختلف کشور ما حمله کردند و دفاع مقدس ملت ایران در مقابل آنان آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه آنها فکر می کردند که می توانند چند روزه کشور ما را از پا دربیاورند و انقلاب اسلامی را سرکوب کنند، اظهار داشت: ملت شریف ایران در طول هشت سال شهدای بسیار و جانبازان و ایثارگرانی را تقدیم اسلام کرد اما اجازه نداد که یک وجب از خاک کشورمان به تصرف بیگانگان درآید.

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری برای کشور ما به جای گذاشته است، گفت: ما می دانیم که کشور صدمه های بسیاری دید اما شیرینی های زیادی برای ما داشت که هنوز هم ادامه دارد و مردم در این دفاع مقدس همبستگی و اطاعت از رهبری خود را نشان دادند و الآن و صدها سال دیگر هم دشمنان جرات مقابله با این ملت را ندارند.

 

وی با بیان اینکه زن و مرد ایرانی دستورات الهی را در دفاع مقدس به خوبی اطاعت کردند، افزود: ملت ما مردانگی را به گونه اي به دشمن نشان دادیم که بفهمند که نمی توانند در مقابل این ملت ایستادگی کنند.

 

آیت الله طباطبایی با اشاره به اینکه متاسفانه در نظام طبیعت، ضعیف کشی رواج پیدا کرده است، اظهار داشت: مردم ما به خوبی سیلی محکمی به دشمن زدند تا دیگر هیچ دشمنی حتی اگر آمریکا هم باشد خیال حمله به این کشور را هم از یاد ببرد.

 

وی به تصرف چندین ماهه خرمشهر و آبادان اشاره کرد و گفت: همه دنیا دیدند شهری که بعثی ها به یک پادگان تبدیل کرده بودند و 40 هزار نیرو در حدود 19 ماه با همه تجهیزات جنگی در آن حضور داشتند را مردم شریف ایران آزاد کردند و بیگانگان را خارج کردند.

 

امام جمعه اصفهان خودباوری را از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس برشمرد و افزود: ما به دنیای کفر فهماندیم که شما خدا را نمی شناسید و اگر کسی برای خدا بجنگد، خداوند از او حمایت خواهد کرد.

 

وی گفت: هنوز هم دشمنان شکست خورده و افتاده ایران هستند.

 

آیت الله طباطبایی اظهار داشت: جوانان ما بر روی پای خود ایستادند و سلاح های جنگی ساختند و جهش کردند در حدی که دنیا به تعجب واداشته شد.

 

وی با بیان اینکه جوانان ما به دنیای اسلام نیز خدمت کردند، گفت: زمانی فلسطینی ها با سنگ به صهیونیست ها حمله می کردند و در مقابل پیشرفته ترین سلاح های جنگی آنها را قتل عام می کرد.

 

امام جمعه اصفهان افزود: امروز شاهد هستیم که تکنولوژی ساخت موشک را ایران اسلامی به فلسطینی ها داده است و فلسطینی ها در همان غزه شروع به ساخت موشک کرده اند و اسرائیل را از پا درآورده اند.

 

وی در پایان به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و به بیان اهمیت آموزش و پرورش و نظام آموزشی کشور پرداخت.

 

پایان پیام/

کد خبر 403096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha