بازسازي عمليات والفجر هشت در بوشهر

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از بازسازي عمليات والفجر هشت در استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاري شبستان از بوشهر، سرهنگ پاسدار حمید خرم‌دل، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شب گذشته (28 شهريور) در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بازسازی عملیات ها نقش مهمی در بازگو کردن حماسه‌های رزمندگان دارد گفت: در هفته دفاع مقدس عملیات غرورآفرین والفجر هشت که رزمندگان استان بوشهر در آن نقش مهمی داشته‌اند بازسازی می‌شود.

 

وي افزود: یادآوری خاطرات دفاع مقدس، شهدای عملیات والفجر هشت و انتقال ارزش های این دوران به نسل‌های امروز از اهداف بازسازي عمليات والفجر هشت در استان بوشهر است.

 

خرم دل تصريح كرد: در طول هفته دفاع مقدس به همت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عملیات والفجر هست از ساعت 18 تا قبل از غروب آفتاب در پارک مرجان بازسازی مي شود و مردم مي توانند در اين برنامه حضور داشته باشند.

 

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است که حماسه آفرینی‌های ملت ایران را به جامعه تذکر و جوانان را با ارزش های دفاع مقدس آشنا کنیم خاطر نشان كرد: هفته دفاع مقدس امسال با شعار ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا از روز 31 شهریور ماه در استان بوشهر گرامی داشته می‌شود.

 

پايان پيام/

 

 

کد خبر 403125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha