برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار"ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا" در زنجان

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار"ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا" در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز(29 شهریور) در جمع خبرنگاران به تشریح فلسفه آغاز جنگ تحمیلی پرداخت و اظهار کرد: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس  با شعار"ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا" در زنجان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف آشنایی جوانان با ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود، ادامه داد: آغاز جنگ تحمیلی با ایران نبود و علت وقوع آن رابطه تنگاتنگی با انقلاب اسلامی داشت.

 

وی به آغاز درگیری های داخلی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود ناکانی دشمنان داخلی و خارجی در این ایام آغاز این جنگ را رقم زد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با یادآوری اینکه ایمان و اتحاد مردم و رهبری های هوشمندانه امام راحل این پیروزی را در جنگ نابرابر رقم زد، خاطرنشان کرد: در این جنگ ایران تنها با رژیم بعثی نمی جنگید بلکه کشورهای بسیاری از صدام حمایت می کردند.

 

وی با بیان اینکه جنگ استکبار با ایران به این جنگ تحمیلی ختم نشد افزود: در حال حاضر هجمه های نرم دشمنان را شاهد هستیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه حضور مقتدرانه ایران در این هشت سال دفاع مقدس موجب بیداری مسلمانان منطقه شد، افزود: صحنه های زیبا و معنوی دفاع مقدس را نمی توان به تصویر کشید.

 

سردار کرمی به حضور رزمندگان زنجان در عملیات های مختلف اشاره کرد و افزود: این رزمندگان در عملیات های مختلف خوش درخشیدند و حضور غواصان و رشادت های آنان موجب شد به استان زنجان غواصان دریادلان را لقب دهند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 403284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha