دوران دفاع مقدس، مصداق روحیّه جهادی

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز، صبح امروز(29 شهریور) با حضور در آئین افتتاحیه پل زیرگذر شهداری دانش آموز کرج گفت: دوران دفاع مقدس مصداق روحیّه جهادی است، باور به همان روحیّه امروز موفقیت های بزرگی را در سطح پیشرفت جامعه به وجود آورده است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه استان البرز پیش از ظهر امروز شنبه(29 شهریور) در آئین افتتاح تقاطع شهدای دانش آموز، اظهار کرد: ایّام دفاع مقدس، یادآور روزهایی از حماسه،ایثار،شجاعت، زمان شناسی و انجام وظیفه است.

 

به گفته وی، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن برهه، دستور تشکیل جهاد سازندگی را در اوائل انقلاب اسلامی صادر کردند و پیرو آن، عدّه ای از جوانان با حضور در میدان، کارهای بزرگی را انجام دادند و حماسه ها آفریدند.

 

این مسئول با نظر بر این مهم که با روحیه ای که در جوانان آن ایّام  در زمان جنگ وجود داشت رودخانه های خروشان رام شد ، ادامه داد: به عنوان نمونه بر روی رودخانه اروند پل متحرّکی ساخته شد که در دنیا بی نظیر است و مصداق روحیه جهادی بود.

 

امام جمعه کرج افزود:  اگر روحیه جهاد اقتصادی در یک منطقه باشد آثار فراوانی خواهد داشت که نمونه آن را امروز شاهد هستیم.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال جاری را با عزم ملّی و مدیریت جهادی نامیدند، مدیریت جهادی شاخص هایی دارد و اگر بخواهیم در جامعه آثار ماندگاری از  مسئولان به جا گذاشته شود باید روحیّه جهادی را سرلوحه و پیشه خود سازیم.

 

آیت الله حسینی همدانی با بیان این مطلب که فرصت خدمت محدود است، توضیح داد: باید با مدیریت، برای زمان محدودی که در اختیار داریم چشم انداز طراحی کر ده و بر مدار آن حرکت کنیم.

 

امام جمعه کرج گفت: مدیران در اوّل سال باید چشم انداز یک سال آتی خود را  بر اساس بودجه موجود ترسیم کنند تا پایان سال، قابلیّت اجرا و ارزیابی داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تبریک افتتاح تقاطع دانش آموز در کرج، گفت و افزود: تبریک من به مردم ولایتمدار استان البرز است که این اجازه را به مسئولان می دهند که در زمینه خدمت گذاری؛ خدمات ماندگاری را عرضه دارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 403313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha