فراخوان آثار ادبي در شهرستان گلپايگان اعلام شد

خبرگزاري شبستان: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان گلپايگان گفت:‌ به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس؛ فراخوان آثار ادبي در زمينه هاي شعر، داستان كوتاه و دلنوشته در شهرستان گلپايگان اعلام شد.

هادي بياتي،‌ رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان گلپايگان به خبرنگار خبرگزاري شبستان در اصفهان گفت: در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، کنگره سرداران و شهدای شهرستان گلپایگان با عنوان «امامزادگان عشق» 17 مهر در آستانه مقدس امام زادگان هفده تن برگزار می شود.

 

وي افزود: ترويج و نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ضروري است چرا كه همه ما مديون شهدا هستيم و برگزاري كنگره ها و يادواره هاي شهدا در اين راستا بسيار مهم است.

 

بياتي تصريح كرد:‌ يكي از مهم ترين راهكارهاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ياري گرفتن از هنر و ادبيات است و بر اين اساس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گلپايگان فراخوان آثار ادبي با موضوع دفاع مقدس و ايثار و شهادت را برگزار مي كند.

 

وي ادامه داد: به همين مناسبت با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان گلپايگان،‌ناحيه مقاومت بسيج و انجمن ادبي فانوس گلپايگان فراخوان آثار ادبي در زمينه هاي شعر، داستان كوتاه و دلنوشته در شهرستان گلپايگان اعلام شد.

 

بياتي تصريح كرد:‌علاقمندان مي توانند آثار خود را با موضوع دفاع مقدس، ايثار و شهادت تا «7 مهر» به مجتمع فرهنگس واقع در شهرستان گلپايگان ارسال نمايند.

 

وي گفت: از آثار برگزيده با اهداي جوايز تقدير مي شود.

 

پايان پيام/

کد خبر 403330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha