برگزاري 40 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

خبرگزاري شبستان: رئيس ستاد هفته دفاع مقدس در قم از اجراي 40 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاري شبستان از قم، سرهنگ احمد بيطرفان امروز (29 شهريور) در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال 40 عنوان برنامه كلي و 100 برنامه در بين نواحي كه تماما با مكان مشخص و زمان مشخص وجود دارد.

وي بيان داشت: انتظار است كه رسانه‌ها در اين زمينه تلاش داشته و نسبت به پوشش خبري مراسم‌ها و اطلاع‌رساني بكوشند.

رئيس ستاد هفته دفاع مقدس در قم در خصوص انتخاب عمليات عاشوراي 2 به عنوان اجراي عمليات ماكت در نمايشگاه گفت: در سطح كشور در بين تمامي استان‌ها يك عمليات معرفي مي‌كنند سالانه و به صورت چرخشي جابه جا مي‌شود امسال اتفاقا عمليات عاشوراي 2 ارائه شده كه خود لشكر علي ابن ابي طالب(ع) حضور داشته است.

وي بيان داشت: امسال به گونه‌اي طراحي شده كه خود افرادي كه در عمليات بودند پيش از اجراي رزمايش حضور داشته و به بيان خاطرات بپردازند.

سرهنگ بيطرفان عنوان داشت: بنده در آن عمليات بودم و مسئوليت داشتم و قبل از عمليات فاو بود و يكي از عمليات مهمي بود و بنا بود كه به دشمن ضربه‌اي زده شود.

رئيس ستاد هفته دفاع مقدس در قم تصريح كرد: اين عمليات در 24 تيرماه در مهران بوده و در بنا بود كه اگر بتوانيم بمانيم چند روز بمانيم و نوشته‌هايي كه در خصوص عدم موفقيت اين عمليات بيان مي‌شود به هيچ عنوان درست نيست بلكه هدف عمليات يك اقدام ايضايي بوده است.

وي گفت: امسال پاركينگ تعبيه شده و براي نزديك به 5 هزار خودرو مي‌توانند در اين پاركينگ‌ها مستقر شوند تا بتوانند به راحتي به بازديد بپردازند.

سرهنگ بيطرفان عنوان داشت: در نمايشگاه يادياران 70 غرفه داير شده كه به مسائل فرهنگي، اجتماعي و يادآوري رشادت‌هاي رزمندگان مي‌پردازد.

پايان پيام/

کد خبر 403349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha