آغاز برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس با رژه نيروهاي مسلح/برپايي نمايشگاه يادياران

خبرگزاري شبستان: فرمانده سپاه امام علي ابن ابي‌طالب(ع) از آغاز برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس با رژه نيروهاي مسلح در 31 شهريور خبر داد.

به گزارش خبرگزاري شبستان از قم، سردار مهدي مهدوي‌نژاد فرمانده سپاه امام علي ابن ابي‌طالب(ع) با اشاره به برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس گفت: اولين روز از هفته دفاع مقدس كه با شعار ايستادگي ديروز و عزت امروز و تعالي فردا خواهد بود، با رژه نيروهاي مسلح در 31 شهريور آغاز مي‌شود كه اقتدار نيروهاي مسلح به نمايش گذاشته مي‌شود.

وي عنوان داشت: اين رژه در بلوار پيامبراعظم(ص) در ساعت 9 صبح است كه همه نيروهاي مسلح حضور جدي خواهند داشت.

سردار مهدوي‌نژاد تصريح كرد: روز جمعه نيز نيروهاي مسلح استان در مراسم باشكوه نماز جمعه حضور دارند كه سخنران پيش از خطبه‌ها سرلشكر رحيم صفوي خواهند بود.

فرمانده سپاه امام علي ابن ابي‌طالب(ع) گفت: برگزاري نمايشگاه يادياران را داريم كه با ايجاد غرفه‌هاي متنوع و گوناگون از 31 شهريور تا شش مهر ماه در حد فاصل شهرك قدس تا مسجد مقدس جمكران اين نمايشگاه داير مي‌شود.

سردار مهدوي‌نژاد بيان داشت: هر شب در اين نمايشگاه برنامه‌هاي گوناگوني وجود دارد و رزمايش نمايشي ويژه عمليات عاشوراي 2 را خواهيم داشت كه گوشه‌اي از رشادت‌ها به نمايش در مي‌آيد.

بيش از 150 هزار در عرض يك هفته شركت مي كنند كه اين آمار بسيار خوبي است و البته از مردم هم عذرخواهي مي كنيم كه نمي توانيم به خوبي اجرا كنيم ولي استقبال خوبي است و به دليل انفجارها در خارج از شهر برگزار مي‌شود

وي گفت: هر شب يكي از شخصيت‌هاي نظامي و سياسي به عنوان سخنران‌هاي قبل از شروع رزمايش در خدمت آنها خواهيم بود تا از خاطرات و نظرات آنها استفاده كنيم.

فرمانده سپاه امام علي ابن ابي‌طالب(ع) گفت: در اين هفته همايش پياده روي خانوادگي از گلزار شهدا به سمت ميدان بزرگ امام خميني(ره) را داريم تا بتوانيم از اين موضوع نيز استفاده كنيم.

سردار مهدوي‌نژاد تصريح كرد: در اين هفته بايد كوشيد تا رشادت‌ها و دلاورمردي‌هاي رزمندگان بازگو شود تا ياد دفاع مقدس همواره زنده بماند.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص موضوع فرهنگ گفت: سعي شده در اين ايام موضوع فرهنگ در تمامي برنامه‌ها ارائه خواهد شد تا بتوانيم به بيانات ايشان به خوبي جامع عمل بپوشانيم.

فرمانده سپاه امام علي ابن ابي‌طالب(ع) در خصوص ارگان‌هايي كه در اين هفته همكاري داشتند گفت: رئيس ستاد هفته دفاع مقدس استاندار است و ارگان‌هاي مختلف همكاري داشتند و هر كدام به يك شكلي ايفاي نقش مي‌كنند.

سردار مهدوي‌نژاد عنوان داشت: عزيزانمان در ارتش و نيروي انتظامي هر سال پررنگ‌تر حضور دارند و بايد از همه آنها قدرداني كرد.

وي در خصوص موضوع جنگ نرم اذعان داشت: بعد از فرمايش مقام معظم رهبري موضوع جنگ نرم بر عهده همه است و ما نيز نقش ايفا مي‌كنيم.

فرمانده سپاه امام علي ابن ابي‌طالب(ع) در ادامه به موزه دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: بايد كمك كرد تا مسئولان بيشتر به فكر اين موضوع باشند، ما آثار ماندگاري در اين استان داريم كه ممكن است به مرور زمان از بين برود.

سردار مهدوي‌نژاد گفت: استان‌هاي مختلف اقدامات خوبي انجام دادند و در استان قم نيز گام‌هايي برداشته شده و استاندار نيز اخيرا به مسئولان استان ماموريت دادند كه اين كار به فرجام خوبي برسد.

پایان پیام/

کد خبر 403351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha