برگزاري 130برنامه شاخص در مازندران

خبرگزاري شبستان: فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به برگزاري 130 عنوان برنامه شاخص ويژه هفته دفاع مقدس در اين خطه، گفت: 40 برنامه استانی و 3 هزار و 200 برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج در اين هفته اجرا مي شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از ساري، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز(29شهريور) در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس كه در سالن فرماندهي سپاه استان برگزار شد، با بیان اینکه استکبار با راه انداختن جنگ‌های داخلی قصد ابراندازي انقلاب اسلامي ايران را داشته است، افزود: بیش از 44 کشور عراق را در جنگ با ایران همراهی می‌کردند.

 

 وي با بان اينكه در سال‌های ابتدایی جنگ، اسرایی از سودان، مصر، اردن، کشورهای حاشیه خلیج فارس توسط رزمندگان ايراني به اسارت درآمدن، گفت: کشورهای اروپایی نيز در بحث تسهيلات نظامي، دانش و سلاح‌های کشتارجمعی به عراق كمك مي كردند.

 

سردار بابایی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم، ولایت را هدف قرار داده است، خاطرنشان شد: نظام سلطه و استكبار در جنگ نرم درصدد كمرنگ كردن ايمان و اعتقادات جوانان و ضربه زدن به ولايت فقيه هستند.

 

وي با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس مبنی بر ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا، تصريح كرد: امروز در دو جنگ اقتصادی و فرهنگی در مقابل استکبار قرار گرفته‌ایم و وظیفه داریم مانند هشت سال دفاع مقدس، با تمام وجود ایستادگی کنیم.

 

سردار بابایی با بیان اینکه بیش از 130 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود، افزود: 40 برنامه متمرکز استانی و بیش از 3 هزار و 200برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج و رده هاي مقاومت اجرا مي شود.

 

وی با اشاره به گردهمایی یک‌هزار نفری فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در شهرستان بابلسر، گفت: برپایی پنج همایش ویژه بانوان و راهپیمایی خانوادگی در بیش از 20 شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مازندران است.

 

سرداربابایی با اشاره به اینکه برنامه‌های گراميداشت هفته دفاع مقدس در دو رده پیشکسوتان و جوانان برگزار می‌شود،گفت: جوانان از مخاطبان اصلی برنامه‌های اين هفته در ديارعلويان هستند.

 

وی با بیان اینکه ارزش هاي دفاع مقدس نبايد در موزه ها محصور شوند و در اختيار عموم اقشار جامعه قرار گيرد، اذعان داشت:  در صدديم تا نام پارک موزه دفاع مقدس را به فرهنگسرای دفاع مقدس تغییر دهيم.

 

پايان پيام/

 

 

کد خبر 403356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha