«روزهای خوب خدا» در گیلان رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ‌ کننده فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس از کارنامه عملیاتی سپاه قدس گیلان در دوران دفاع مقدس در کتابی با عنوان"روزهای خوب خدا" رونمایی می‌شود.

سیدعلی حسینی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس از کارنامه عملیاتی سپاه قدس گیلان در دوران دفاع مقدس در کتابی با عنوان"روزهای خوب خدا" رونمایی می‌شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تدوین این اثر را مرکز تحقیقات و پژوهش ستاد کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان انجام داده است.

 

وی تیراژ اولیه این کتاب را یک هزار نسخه اعلام کرد و افزود: جلد اول این کتاب در خصوص عملیات کربلای 2 و کربلای 5  است.

 

حسینی تصریح کرد: مقدمه، عملیات کربلای 2، روایت رزمندگان گیلان از عملیات کربلای2، روزشمار عملیات کربلای2، لشگر 105 قدس در عملیات کربلای 2، عملیات کربلای 5، روایت رزمندگان گیلان از عملیات کربلای 5، لشگر 105 قدس در عملیات کربلای 5 و گزارش لشگر105 قدس در عملیات تکمیلی کربلای 5 از جمله مطالب درج شده در این کتاب هستند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه این کتاب حاوی عکس و اسناد از این عملیات‌هاست، اضافه کرد: در جلد دوم این کتاب گزارش و روایاتی از عملیات قادر، نصر 4 و والفجر 8 و 9 منعکس شده است.

 

سرهنگ حسینی با اشاره به روز پنجم مهر ماه که در هفته دفاع مقدس روز نکوداشت فرماندهان، جهادگران و پیشکسوتان نامگذاری شده است، افزود: این کتاب و کتاب "بر بال ملائک" هر دو توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در صبحگاه سپاه قدس رونمایی می شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 403383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha